Acești termeni și condiții generale guvernează relația dintre TEODOR Ltd., denumită în continuare „comerciant”, pe de o parte, și utilizatorii sait-urilor și serviciilor situate pe web sait-ul http://www.teodor.bg, denumit în continuare „ utilizatorii, pe de altă parte.
TEODOR Ltd. este o companie înregistrată în temeiul dreptului comercial al Republicii Bulgaria cu adresa si CUI - 114515613, adresa este an Sofia 1618 Regiunea Vitosha Str. Legiunii Bulgară 31, etajul 4, ap. 18, adresa de e-mail [email protected], telefon 0878 850 778
Vă rugăm să citiți integral Termenii și condițiile generale publicate înainte de a utiliza informațiile și serviciile comerciale oferite pe site (denumite în continuare Servicii).
Acest document conține informații despre activitățile TEODOR Ltd. și condițiile generale de utilizare a serviciilor furnizate de TEODOR Ltd., care reglementează relația dintre noi și fiecare dintre utilizatorii noștri.
Confirmarea Termenilor și Condițiilor Generale este o condiție necesară și obligatorie pentru încheierea contractului între Utilizator și Comerciant.
Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor Generale, Utilizatorul este de acord să prelucreze datele sale personale pe baza contractului încheiat între el și Comerciant.
Definiții
În sensul acestor termeni și condiții generale, următorii termeni se înțeleg după cum urmează:
Saitul - http://www.teodor.bg și toate subpaginile sale.
Consumator - orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau utilizează servicii care nu sunt destinate activității comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, ca parte la un contract în temeiul prezentei legi, acționează în afara activității sale comerciale sau profesionale.
Termeni și condiții generale - acești termeni și condiții generale, care includ termenii de utilizare, cookie-urile, regulile de înregistrare și livrare, soluționarea voluntară a litigiilor, renunțarea la contract și formularele de schimb și orice alte informații relevante din punct de vedere legal disponibile pe sait.
Date personale - informații despre o persoană care dezvăluie identitatea sa fizică, psihologică, mentală, familială, economică, culturală , socială sau identitate publică.
Mărfuri - bunuri corporale mobile, cu excepția articolelor vândute în executare obligatorie sau prin alte măsuri de către organisme autorizate prin lege, precum și a articolelor abandonate sau confiscate în favoarea statului, anunțate spre vânzare de către organele statului. Mărfurile sunt, de asemenea, apă, gaz și electricitate, atunci când sunt oferite spre vânzare, ambalate în cantități limitate sau în anumite cantități
Contract de vânzare - un contract în baza căruia comerciantul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra bunurilor către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul pentru acestea, inclusiv contracte care au ca obiect atât bunuri, cât și servicii.
Procedura de soluționare alternativă a litigiilor consumatorilor - o procedură de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor, care îndeplinește cerințele acestei legi și desfășurată de un organ pentru soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor.
Servicii furnizate
- Pe sait, utilizatorii au posibilitatea de a încheia contracte de vânzare a bunurilor oferite de comerciant.
Ordin
- Utilizatorii folosesc interfața wab sait-ul pentru a încheia contracte cu comerciantul pentru bunurile oferite.
2.1. Contractul de cumpărare și vânzare a bunurilor este considerat încheiat din momentul confirmării comenzii de către Comerciant
2.2. În absența stocului unui produs, Comerciantul își rezervă dreptul de a refuza comanda.
2.3. După selectarea unuia sau mai multor bunuri oferite pe sait-ul comerciantului, utilizatorul trebuie să le adauge pe lista sa de bunuri de achiziționat.
2.4. Este necesar ca Utilizatorul să furnizeze date pentru livrare și să aleagă o metodă și un moment de plată a prețului, după care să confirme comanda prin interfața sait-ului.
2.5. La plasarea unei comenzi, Utilizatorul primește un e-mail de confirmare a comenzii sale acceptate.
- Comerciantul are dreptul de a refuza încheierea unui contract cu un Utilizator inecorect.
3.1. Comerciantul are dreptul de a trata Utilizatorul ca fiind incorect în cazurile în care:
- există nerespectarea de către Utilizator a Termenilor și Condițiilor Generale;
- a fost stabilită o atitudine incorectă, arogantă sau grosolană față de reprezentanții comerciantului;
- au fost stabilite abuzuri sistematice de către Utilizator împotriva Comerciantului.
Prețuri
- Prețurile bunurilor oferite sunt cele indicate pe sait-ul comerciantului în momentul plasării comenzii, cu excepția cazurilor de eroare evidentă.
4.1. Prețurile bunurilor includ TVA, în cazurile în care se preconizează taxarea acestuia.
- Comerciantul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment și fără notificare prețurile bunurilor oferite pe sait, iar aceste modificări nu vor afecta comenzile deja plasate.
- Comerciantul poate oferi reduceri pentru bunurile oferite pe sait în conformitate cu legea bulgară și normele stabilite de comerciant. Regulile aplicabile acestor reduceri sunt disponibile la locul unde este afișată reducerea.
6.1. Diferite tipuri de reduceri nu pot fi combinate atunci când comandați și achiziționați același produs.
Plată
- Atunci când Utilizatorul returnează un produs cu dreptul la rambursarea sumei plătite din orice motiv, prețul supus rambursării este redus cu valoarea reducerii aplicate produsului și numai suma plătită efectiv este rambursabilă.
- Utilizatorul poate plăti prețul bunurilor comandate folosind una dintre opțiunile enumerate pe web sait. Plata este posibilă pe sait sa se faca prin următoarele metode:
- Plata la livrare
- transfer bancar
- prin card de credit sau de debit
- prin sistemul de plăți EasyPay
- Dacă Utilizatorul alege opțiunea de livrare prin curier și ramburs, el trebuie să plătească prețul articolelor comandate împreună cu prețul livrării către curier la primirea mărfii.
- Dacă Utilizatorul alege o metodă de plată,Implicând a trei parte ca furnizor de servicii de plată, Utilizatorul poate fi obligat de termenii și condițiile și / sau taxele unui astfel de a treia parte.
- Comerciantul nu este răspunzător dacă o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată de a treia parte nu este disponibilă sau nu funcționează în alt mod din motive care nu pot fi atribuite comerciantului.
Retragerea din contract și înlocuirea
- Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a indica un motiv, fără a plăti despăgubiri sau penalități în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către Utilizator sau de a treia parte.
- Pentru a-și exercita dreptul în temeiul acestei clauze, Utilizatorul trebuie să notifice fără echivoc comerciantului decizia sa de a se retrage din contract, individualizând bunurile pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii și livrării, inclusiv, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, datele persoanei care a efectuat comanda, datele persoanei care a acceptat livrarea și data livrării.
- Comerciantul publică pe sait-ul său un formular pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.
- Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Comerciantul oferă utilizatorului opțiunea de a completa și trimite electronic prin intermediul web sait-ului formularul standard de retragere sau altă cerere fără ambiguități. În aceste cazuri, Comerciantul trebuie să trimită imediat consumatorului o confirmare de primire a refuzului său pe un suport durabil.
- Utilizatorul este obligat să returneze bunurile pe cheltuiala proprie împreună cu chitanța și factura, dacă există, predându-le Comerciantului sau unei persoane autorizate, în termen de 14 zile de la data la care Utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere. din contract.
- La returnare, bunurile trebuie să fie în ambalajul lor original, fără urme de utilizare sau denaturarea aspectului comercial.
- Comerciantul are dreptul să amâne rambursarea până la returnarea mărfurilor sau până la furnizarea dovezii că bunurile au fost returnate, în funcție de care dintre cele două evenimente au avut loc anterior.
- În cazul în care Utilizatorul nu își îndeplinește obligația de a returna bunurile fără a notifica Comerciantul despre întârziere și fără a oferi un motiv valid pentru aceasta, se consideră că și-a retras declarația de a exercita retragerea din contract.
- Când în legătură cu executarea contractului, Comerciantul a suportat costuri și Utilizatorul se retrage din contract, Comerciantul are dreptul să rețină suma relevantă pentru costurile suportate sau să solicite plata acestora.
21. Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract dacă subiectul acestuia este:
- pentru furnizarea de bunuri, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, care nu poate fi controlat de comerciant și care poate apărea în perioada de exercitare a dreptului de retragere, inclusiv furnizarea de băuturi alcoolice, al căror preț este convenit din contractul de vânzare, caz în care livrarea se poate face nu mai devreme de 30 de zile
- Comerciantul rambursează Utilizatorului prețul plătit de acesta pentru bunurile returnate în termen de 14 zile lucrătoare.
Garanții și reclamații
- Consumatorul are dreptul de a pretinde orice discrepanță a bunurilor sau serviciilor cu cele convenite / comandate, când după livrare se constată discrepanțe cu contractul de vânzare.
- Orice neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare care are loc în termen de 6 luni de la livrarea bunurilor se consideră că a existat în momentul livrării, cu excepția cazului în care se dovedește că neconformitatea se datorează naturii bunurilor sau naturii discrepanța.
25. Consumatorul nu poate contesta neconformitatea bunului de consum cu contractul de vânzare în cazul în care:
- în momentul încheierii contractului, știa sau nu ar fi putut fi conștient de neconformitate;
- nerespectarea se datorează materialelor furnizate de utilizator
- Consumatorul are dreptul să depună o cerere pentru produs sau serviciu, indiferent dacă producătorul sau comerciantul a oferit o garanție comercială pentru produs sau serviciu.
- Atunci când satisfacerea revendicării se face prin înlocuirea mărfii cu alta, în conformitate cu acordul, Comerciantul va păstra condițiile de garanție inițiale ale consumatorului.
- La depunerea unei reclamații, consumatorul poate solicita o rambursare a sumei plătite, pentru a înlocui bunurile cu altele, corespunzătoare celor convenite sau pentru a deduce din preț.
- Reclamația este depusă oral pe numărul de telefon indicat de comerciant sau în scris prin e-mailul specificat, prin poștă sau trimis la adresa companiei. Comerciantul oferă acces la un formular de reclamație de pe sait-ul său.
- Când depune o reclamație, utilizatorul indică subiectul reclamației, modalitatea sa preferată de a satisface reclamația, respectiv suma sumei solicitate, precum și adresa, telefonul și e-mailul de contact.
- Atunci când depune o reclamație, consumatorul trebuie să atașeze și documentele pe care se bazează reclamația, și anume:
- chitanță sau factură;
- protocoale, acte sau alte documente care stabilesc neconformitatea mărfurilor cu cele convenite;
- alte documente care stabilesc creanța pe motive și mărimea.
- Plângerea unui produs de consum poate fi depusă până la doi ani de la livrarea produsului, dar nu mai târziu de două luni de la stabilirea nerespectării acordului.
- Perioada încetează să mai curgă în timpul necesar pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului.
- În cazul în care Comerciantul a furnizat o garanție comercială pentru bunuri și durata garanției este mai mare decât condițiile de depunere a cererii în temeiul alin. 1, cererea poate fi depusă până la expirarea termenului garanției comerciale.
- Depunerea unei reclamații nu este un obstacol în calea depunerii unei reclamații.
- Comerciantul menține un registru al creanțelor. Un document este trimis Utilizatorului pe e-mailul specificat de acesta, în care sunt indicate numărul cererii din registru și tipul mărfurilor.
- Când Comerciantul satisface creanța, eliberează un act în acest sens, care este întocmit în două exemplare și furnizează în mod obligatoriu un exemplar utilizatorului.
- În cazul unei reclamații justificate, Comerciantul va aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare în termen de o lună de la depunerea reclamației de către Utilizator.
38.1. În cazul în care bunurile nu sunt reparate după expirarea termenului prevăzut la paragraful anterior, Consumatorul are dreptul să anuleze contractul și să i se restituie suma plătită sau să solicite o reducere a prețului bunurilor de consum în temeiul art. 114 din CPA.
38.2. Aducerea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru Utilizator. Nu datorează costuri pentru transportul de bunuri de consum sau pentru materiale și forță de muncă legate de repararea acestuia și nu suferă inconveniente semnificative.
- În cazul nerespectării bunurilor de consum cu contractul de vânzare și atunci când Utilizatorul nu este mulțumit de soluționarea reclamației, acesta are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni:
- anularea contractului și rambursarea sumei plătite de acesta
- Reducere de preț.
40. Consumatorul nu poate solicita o rambursare sau o reducere a prețului bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu unul nou sau să repare bunurile în termen de o lună de la reclamația consumatorului.
41.Comerciantul este obligat să satisfacă o cerere de anulare a contractului și să restituie suma plătită de consumator, atunci când după satisfacerea a trei reclamații ale consumatorului prin repararea aceluiași produs, în perioada de garanție, apare o apariție ulterioară a neconformității. a bunurilor cu contractul de vânzare.
42. Consumatorul nu poate pretinde anularea contractului dacă nerespectarea bunurilor de consum cu contractul este nesemnificativă.
Proprietate intelectuală
- Drepturile de proprietate intelectuală asupra tuturor materialelor și resurselor situate pe sait-ul comerciantului (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în temeiul Legii drepturilor de autor și a drepturilor conexe, aparțin comerciantului sau persoanei desemnate care a transferat dreptul de a folosi comerciantul. și nu pot fi utilizate cu încălcarea legislației aplicabile.
- Atunci când copiază sau reproduce informații dincolo de ceea ce este permis, precum și orice altă încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală asupra resurselor comerciantului, comerciantul are dreptul de a cere despăgubiri pentru daunele directe și indirecte în totalitate.
- Cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres, Utilizatorul nu poate reproduce, modifica, șterge, publica, distribui și dezvălui resursele de informații publicate pe sait-ul comerciantului.
- Comerciantul se angajează să aibă grija cuvenită pentru a oferi Utilizatorului posibilitatea de acces normal la serviciile furnizate.
- Comerciantul își rezervă dreptul de a suspenda accesul la serviciile furnizate. Comerciantul are dreptul, dar nu și obligația, la discreția sa, de a șterge resursele de informații și materialele publicate pe sait-ul său.
Rezilierea și anularea contractului
- Comerciantul are dreptul, la discreția sa, fără a notifica notificarea de a rezilia contractul unilateral, dacă constată că serviciile furnizate sunt utilizate cu încălcarea acestor condiții generale, a legislației Republicii Romane și a normelor morale general acceptate.
- Cu excepția cazurilor prevăzute în acești Termeni și Condiții Generale, contractul dintre părți este reziliat la încetarea activității comerciantului sau la încetarea întreținerii web sait-ului său.
- În plus față de cazurile de mai sus, oricare dintre părți poate rezilia prezentul acord, notificând celeilalte părți o săptămână în caz de neîndeplinire a obligațiilor care îi revin în temeiul acordului.
- Forma scrisă a contractului este considerată respectată prin trimiterea unui e-mail, apăsarea unui buton electronic pe o pagină cu conținut completat sau selectat de Utilizator sau marcarea într-un câmp (caseta de selectare) de pe site etc. similar în măsura în care afirmația este înregistrată tehnic într-un mod care permite reproducerea acesteia.
Clauza de salvare
-
Părțile declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele acestor Termeni și condiții generale se dovedesc a fi nevalide, acest lucru nu va invalida întregul contract sau alte părți ale acestuia. Clauza nevalidă va fi înlocuită de normele obligatorii ale legii sau de practica stabilită.
Modificarea condițiilor generale
-
Comerciantul se obligă să notifice Utilizatorii cu privire la orice modificare a acestor termeni și condiții generale în termen de 7 zile de la apariția acestei circumstanțe la adresa de e-mail specificată de Utilizator.
- Atunci când nu este de acord cu modificările condițiilor generale, Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a-și expune un motiv și fără a plăti despăgubiri sau penalități. Pentru a exercita acest drept, Utilizatorul trebuie să notifice comerciantul în termen de o lună de la primirea notificării conform articolului anterior.
- În cazul în care Utilizatorul nu își exercită dreptul de a se retrage din contract în modul prescris în acești termeni și condiții generale, se consideră că modificarea este acceptată de Utilizator fără obiecții.
Dreptul aplicabil
- Prevederile legislației actuale ale Republicii Romaniei se vor aplica tuturor problemelor care nu sunt soluționate de acești Termeni și condiții generale.
Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между ТЕОДОР ООД, по-долу за краткост "Търговец", от една страна, и Потребителите на интернет страници и услуги, намиращи се на уебсайт http://www.teodor.bg, наричани по-долу за краткост потребители, от друга.
ТЕОДОР ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България с ЕИК 114515613 адрес гр. София 1618 район Витоша ул. Българска легия N31, ет. 4, ап. 18, имейл адрес [email protected], телефон 0878 850 778
Моля, прочетете изцяло публикуваните Общи условия преди да използвате информационните и търговски услуги, предлагани на Сайта (наричани за краткост Услуги).
Настоящият документ съдържа информация за дейността на ТЕОДОР ООД и общите условия за ползване на услугите, предоставяни от ТЕОДОР ООД, като уреждат отношенията между нас и всеки един от потребителите ни.
Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключването на договора между Потребителя и Търговеца.
С приемането на Общите условия Потребителят се съгласява да да бъдат обработвани неговите лични данни на основание сключения между него и Търговеца договор.
Дефиниции
За целите на настоящите общи условия долупосочените понятия следва да се разбират в следния смисъл:
Сайт - http://www.teodor.bg и всички негови подстраници.
Потребител - всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Общи условия - настоящите Общи условия, които включват условия за ползване, бисквитки, правила за регистрация и доставка, доброволно решаване на спорове, формуляри за отказ от договор и замяна и всяка друга правнозначима информация, която се намира на Сайта.
Лични данни - информация за физическо лице, която разкрива неговата физическа, психологическа, умствена, семейна, икономическа, културна или обществена идентичност.
Стока - движима материална вещ, с изключение на вещите, продавани при принудително изпълнение или чрез други мерки от оправомощени от закона органи, както и вещи, изоставени или отнети в полза на държавата, обявени за продажба от държавни органи. Стоки са и вода, газ и електрическа енергия, когато се предлагат за продажба, опаковани в ограничен обем или в определено количество.
Договор за продажба - договор, по силата на който търговецът прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността на стоки на потребителя, а потребителят заплаща или се задължава да заплати цената за тях, включително договорите, имащи за предмет едновременно стоки и услуги.
Процедура за алтернативно решаване на потребителски спорове - процедура за извънсъдебно решаване на потребителски спорове, отговаряща на изискванията на този закон и осъществявана от орган за алтернативно решаване на потребителски спорове.
Предоставяни услуги
- На Сайта Потребителите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от Търговеца стоки.
Поръчка
- Потребителите използват интерфейса на уебсайта, за да сключват договори с Търговеца за предлаганите стоки.
2.1. Договорът за покупко-продажба на стока се счита за сключен от момента на потвърждаването на поръчката от Търговеца
2.2. При липса на наличност от дадена стока Търговецът си запазва правото да откаже поръчката.
2.3. След избиране на една или повече стоки, предлагани на уебсайта на Търговеца, Потребителят трябва да добави същите в списъка си със стоки за покупка.
2.4. Необходимо е Потребителят да предостави данни за извършване на доставката и да избере способ и момент на плащане на цената, след което да потвърди поръчката чрез интерфейса на сайта.
2.5. При извършване на поръчка, Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета.
- Търговецът има право да откаже да сключи договор с некоректен Потребител.
3.1. Търговецът има право да третира Потребител като некоректен в случаите, когато:
- е налице неспазване от страна на Потребителя на Общите условия;
- е установено некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на Търговеца;
- са установени системни злоупотреби от Потребителя спрямо Търговеца.
Цени
- Цените на предлаганите стоки са тези, посочени на уебсайта на Търговеца към момента на извършване на поръчка, освен в случаи на очевидна грешка.
4.1. Цените на стоките включват ДДС, в случаите, в които е предвидено начисляването му.
- Търговецът си запазва правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на сайта стоки, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки.
- Търговецът може да предоставя отстъпки за стоките, предлагани на сайта, съгласно българското законодателство и правила, определени от Търговеца. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпки могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или клиентско проучване).
6.1. Различните видове отстъпки не могат да се комбинират при поръчка и закупуване на една и съща стока.
Плащане
- Когато Потребителят връща стока с правото на възстановяване на заплатената сума поради каквато и да било причина, цената, обект на възстановяване, се намалява със стойността на получената отстъпка, приложена върху стоката, и само действително платената сума подлежи на възстановяване.
- Потребителят може да заплати цената на поръчаните стоки като използва по свой избор една от изброените на уебсайта възможности. На Сайта е възможно плащане чрез следните методи:
- наложен платеж
- банков превод
- с кредитна или дебитна карта
- чрез палтежната система на EasyPay
- Ако Потребителят избере опцията за доставка с куриер и плащане с наложен платеж, той трябва да заплати цената на поръчаните артикули заедно с цената за доставка на куриера при получаването на стоката.
- Ако Потребителят избере метод на плащане, включващ трета страна - доставчик на платежни услуги, Потребителят може да бъдете обвързан от разпоредбите и условията и/или таксите на такава трета страна.
- Търговецът не носи отговорност, ако даден метод плащане, включващ трета страна - доставчик на платежни услуги, не е наличен или по друг начин не функционира поради причини, които не могат да бъдат вменени във вина на Търговеца.
Отказ от договора и замяна
- Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.
- За да упражни правото си по настоящата клауза, Потребителят трябва да уведоми недвусмислено Търговеца за решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките, които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената поръчка и доставка, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.
- Търговецът изпраща с пратката и формуляр за упражняване правото на отказ от договора.
- За упражняване правото на отказ Търговецът предоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез интернет страницата стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи Търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
- Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.
- При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.
- Търговецът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
- В случай че Потребителят не изпълни задължението си за връщане на стокaта, без да уведоми Търговеца за забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
- Когато във връзка с изпълнението по договора Търговецът е направил разноски и Потребителят се откаже от договора, Търговецът има право да задържи съответната сума за направените разноски или да изисква тяхното плащане.
21. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са:
- за доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от търговеца и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ, включително за доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба, при които доставката може да бъде извършена в срок не по-рано от 30 дни
- Търговецът възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки в срок от 14 работни дни.
Гаранции и рекламации
- Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката или услугата с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба.
- Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставката на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето ѝ, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
25. Потребителят не може да оспори съответствието на потребителската стока с договора за продажбата ѝ, когато:
- при сключването на договора е знаел или не е могъл да не знае за несъответствието;
- несъответствието се дължи на материали, предоставени от потребителя
- Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
- Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, Търговецът ще запази на потребителя първоначалните гаранционни условия.
- При предявяване на рекламацията потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или за отбив от цената.
- Рекламацията се подава писмено, като търговецът изпраща заедно с всяка пратка и формуляр за рекламация. Следва формуляра да бъде попълен от клиента и изпратен заедно с желаните за замяна или рекламация артикули на адрес: гр. Плевен ж.к. Сторгозия срещу блок 15 офис сграда ТЕОДОР. Разходите по куриерските услуги са за сметка на клиента.
- При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт.
- При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно:
- касова бележка или фактура;
- протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
- други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
- Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното.
- Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
- Ако Търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
- Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск.
- Търговецът поддържа регистър на предявените рекламации. На Потребителя се изпраща документ на посочения от него имейл, в който е посочен номера на рекламацията от регистъра и вида на стоката.
- Когато Търговецът удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на Потребителя
- Търговецът при основателна рекламация привежда стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Потребителя.
38.1. Ако стоката не е поправена и след изтичането на срока по предходната алинея, Потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114 от ЗЗП.
38.2. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за Потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не понася значителни неудобства.
- При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато Потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности:
- разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума
- намаляване на цената.
40. Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
41.Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
42. Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Интелектуална собственост
- Правата на интелектуална собственост върху всички материали и ресурси, разположени на уебсайта на Търговеца (включително наличните бази данни), са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права, принадлежат на Търговеца или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на Търговеца, и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.
- При копиране или възпроизвеждане на информация вън от допустимото, както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на Търговеца, Търговецът има правото да претендира обезщетение и за претърпените преки и косвени вреди в пълен размер.
- Освен в случаите, когато е изрично уговорено, Потребителят не може да възпроизвежда, променя, заличава, публикува, разпространява и разгласява по друг начин информационните ресурси, публикувани на уебсайта на Търговеца.
- Търговецът се задължава да полага дължимата грижа да осигури възможност на Потребителя за нормален достъп до предоставяните услуги.
- Търговецът си запазва правото да преустанови достъпа до предоставените услуги. Търговецът има право, но не и задължение, по своя преценка да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани в сайта си.
Прекратяване и разваляне на договора
- Търговецът има право по свое усмотрение, без да отправя предизвестие да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че предоставяните услуги се използват в нарушение на настоящите общи условия, законодателството в Република България и общоприетите нравствени норми.
- Освен в случаите, предвидени в настоящите Общи условия, договорът между страните се прекратява и при преустановяване на дейността на Търговеца или прекратяване поддържането на уебсайта му.
- Извън посочените по-горе случаи всяка от страните може да развали настоящия договор с отправяне на едноседмично предизвестие до другата страна в случай на неизпълнение на задълженията по договора.
- Писмената форма на договора се счита спазена с изпращане на съобщение на електронна поща (e-mail), натискане на електронен бутон на страница със съдържание, което се попълва или избира от Потребителя или отбелязване в поле (чек бокс) в уебсайта и др. подобни, доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено.
Спасителна клауза
-
Страните декларират, че, в случай че някоя/и от клаузите по настоящите Общи условия се окаже/окажат недействителна/и, това няма да влече недействителност на целия договор или на други негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената практика.
Изменение на общите условия
-
Търговецът се задължава да уведоми Потребителите за всяко изменение в настоящите общите условия в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочения от Потребителя имейл адрес.
- Когато не е съгласен с измененията в общите условия, Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка. За да упражни това си право, Потребителят следва да уведоми Търговеца в срок от един месец от получаването на съобщението по предходния член.
- В случай че Потребителят не упражни правото си да се откаже от договора по реда, уреден в настоящите общи условия, се счита, че изменението е прието от Потребителя без възражения
Приложимо право
- По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
CONFIDENȚIALITATE ȘI POLITICA DE COOKIE-URI
I. DISPOZIȚII GENERALE
Art. 1. (1) TEODOR LTD (denumită în continuare „Compania”) este înregistrat în Registrul Comercial cu CUI - 114515613, cu sediul social și adresa conducerii: Republica Bulgaria, Sofia, regiunea Vitosha , Strada Legiunii Bulgară , N31, etajul 4, ap. 18
(2) Compania este administrator de date cu caracter personal, prelucrând date cu caracter personal în legătură cu activitățile sale și determină doar scopurile și mijloacele de prelucrare a acestora.
(3) Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal este: Veneslav Hristov, e-mail: [email protected].
Art. 2. Această politică de confidențialitate și cookie-uri („Politica”) oferă informații cu privire la datele personale pe care Compania le prelucrează și cu privire la termenii și condițiile în care își exercită drepturile persoanele ale căror date personale sunt prelucrate.
Art. 3. În sensul prezentei politici:
1. „date cu caracter personal” înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau o persoană fizică identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană identificabilă, direct sau indirect, în special printr-un identificator, cum ar fi numele, numărul de identificare, datele de localizare, identificatorul online sau una sau mai multe caracteristici specifice naturii, identitatea fiziologică, genetică, mentală, intelectuală, economică, culturală sau socială a acelui individ;
2. „prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate cu date cu caracter personal sau un set de date cu caracter personal prin mijloace automate sau prin alte mijloace, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea de către transmiterea, distribuirea sau punerea în alt mod a datelor disponibile, aranjarea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea acestora;
3. „Restricționarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate în vederea restricționării procesării acestora în viitor;
4. „pseudonimizare” înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal în așa fel încât datele cu caracter personal să nu mai poată fi legate de o anumită persoană vizată fără utilizarea informațiilor suplimentare, cu condiția ca acestea să fie stocate separat și să facă obiectul unor cerințe tehnice și organizaționale. măsuri pentru a se asigura că datele personale nu sunt legate de o persoană fizică identificată sau identificabilă;
5. „registru de date cu caracter personal” înseamnă orice set structurat de date cu caracter personal accesat conform anumitor criterii, fie că este centralizat, descentralizat sau distribuit în conformitate cu un principiu funcțional sau geografic;
6. „ administratorul ” înseamnă o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau orice alta autoritate publică,care singur sau împreună cu alte persoane stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; în cazul în care scopurile și mijloacele unei astfel de prelucrări sunt determinate de legislația Uniunii sau de legislația legală unui stat membru, administratorul sau criteriile specifice pentru determinarea acestuia pot fi stabilite în dreptul Uniunii sau în dreptul unui stat membru;
7. „procesator” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau orice alta autoritate publică, care prelucrează date cu caracter personal în numele operatorului;
8. „Destinatar” înseamnă o persoană fizică sau juridică, o autoritate publică, o agenție sau orice altă entitate în fața căruia îi sunt dezvăluite datele cu caracter personal, indiferent dacă este o tara parte sau nu. Dreptul Uniunii sau legea unui stat membru nu sunt considerate „destinatari”; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile privind protecția datelor în conformitate cu scopurile prelucrării;
9. „ A treia parte ” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau orice alt organ decât persoana vizată, operatorulaltele decât persoana vizată, operatorul, procesatorul și persoanele care, sub supravegherea directă a operatorului sau procesatorului, au dreptul de a prelucra datele cu caracter personal;
10. „consimțământul persoanei vizate” înseamnă orice indicație liber exprimată, specifică, informată și neechivocă a voinței persoanei vizate, printr-o declarație sau o acțiune clară de confirmare care exprimă consimțământul său pentru prelucrarea datelor cu caracter personal care o privesc;
11. „încălcare a securității datelor cu caracter personal” înseamnă o încălcare a securității care are ca rezultat distrugerea accidentală sau ilegală, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul la datele personale care sunt transmise, stocate sau prelucrate în alt mod;
12. „autoritate de supraveghere” înseamnă o autoritate publică independentă înființată de un stat membru în conformitate cu articolul 51 din Regulamentul general privind protecția datelor.
Art. 4. Principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal sunt:
- 1. principiul legalității, bunei-credințe și transparenței prelucrării datelor cu caracter personal - colectarea datelor cu caracter personal trebuie să se încadreze în limitele necesare. Informațiile sunt colectate în mod legal și obiectiv;
- 2. principiul minimizării datelor, precum și limitarea scopurilor și stocării - datele cu caracter personal nu trebuie utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost colectate, cu excepția acordului persoanei sau în cazurile prevăzute în mod expres în lege. Datele cu caracter personal trebuie păstrate pentru o perioadă nu mai mare decât este necesară în scopurile pentru care datele cu caracter personal sunt prelucrate;
- 3. principiul exactității - datele cu caracter personal trebuie să fie precise, exacte, complete și actualizate, în măsura în care acest lucru este necesar în scopurile pentru care sunt prelucrate;
- 4. principiul integrității și confidențialității - datele cu caracter personal trebuie prelucrate într-un mod care să asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale, aplicând tehnica sau organizația corespunzătoare a măsuri.
Art. 5. Datele cu caracter personal ale clienților individuali ai magazinului electronic al companiei www.teodor.bg sunt prelucrate în registrul „Contractori” și în special în subregistru „Utilizatori sub CPA”.
II. SUBREGISTRARE „UTILIZATORI CPA”
Art. 6. (1) Următoarele categorii de date cu caracter personal vor fi prelucrate în sub-registrul „Utilizatori sub CPA”:
- 1. Numele și prenumele;
- 2. e-mail;
- 3. adresa;
- 4. sex;
- 5. telefon ;
- 6. IP Adresa - locație;
- 7. IBAN al utilizatorului - pentru returnarea sumelor respective în caz de reclamații și / sau retragere din contract.
(2) Datele de la alin. 1, punct sub puncte 1, 2, 3, 5 și 7 sunt prelucrate în scopul și pe baza executării contractului la distanță încheiat între Companie și un consumator și pe baza Legii contabilității, a Legii privind protecția consumatorilor, precum și în scopul încheierii acestuia.
(3) Datele prevăzute la alin. 1, punct sub puncte 1, 2, 4, 5 și 6 sunt procesate în scopul activităților de marketing, pe baza unui interes legitim al Companiei și numai după ce a fost furnizat consimțământul explicit pentru prelucrarea în scopul activităților de marketing. Consimțământul conform sentinței tranzitorii este furnizat în formă electronică prin marcarea pe pagina de pornire a web sait-ului al Companiei sau prin profilul utilizatorului din meniul „Setări”. Consimțământul oferit în conformitate cu această prevedere poate fi revocat de un utilizator în orice moment prin marcarea pe pagina de pornire a web sait-ului al Companiei sau din contul său în meniul „Setări”.
(4) După consimțământul dat de un utilizator pentru prelucrarea datelor sale personale în scopul activităților de marketing, utilizatorul este de acord cu datele specificate la alin. 3 care urmează să fie procesate în scopul oferirii de bunuri și servicii consumatorului prin e-mail, telefon și / sau prin buletinul informativ trimis prin e-mail, consultare în scopul cercetării bunurilor oferite, precum și pentru efectuarea analizelor de afaceri, urmărirea comportamentului consumatorului, dintre acestea din urmă, precum și publicitate.
(5) Compania nu are acces la datele cardului, precum și la datele de autentificare atunci când plătește prin card de credit sau de debit sau printr-un cont în ePay.ro, PayPal.com sau o altă platformă de plată externă și nu le înregistrează sau stochează în niciun caz.
(6) Datele de la alin. 1, punctul 6 va fi procesat în scopul activităților de marketing, pe baza unui interes legitim al Companiei și numai după ce a fost furnizat consimțământul explicit pentru prelucrarea în scopul activităților de marketing prin utilizarea cookie-urilor. Consimțământul conform sentinței anterioare este furnizat în formă electronică prin marcarea în bara de mai jos de pe pagina de pornire a web sait-ului al Companiei. Puteți dezactiva utilizarea cookie-urilor prin setările browserului. Funcțiile de ajutor ale browserului dvs. vă pot arăta cum să dezactivați și / sau să ștergeți cookie-urile din browser. Vă rugăm să rețineți că dezactivarea / ștergerea cookie-urilor poate interfera cu buna funcționare a anumitor caracteristici ale sait-ului nostru.
(7) La acordul unui utilizator pentru prelucrarea datelor sale personale în scopul activităților de marketing prin utilizarea cookie-urilor, utilizatorul este de acord cu datele specificate la alin. 6 să fie procesate pentru a-i urmări comportamentul, preferințele acestuia din urmă, precum și publicitatea.
Art 7. (1) Datele cu caracter personal din sub-registrul „Utilizatori sub CPA” sunt prelucrate electronic.
(2) Datele cu caracter personal prevăzute la art. 6 alin. 2 din Politică sunt recrutați de utilizatorii înșiși într-un software de comandă special dezvoltat și stocat în formă electronică într-un server închiriat de Compania situată în Republica Bulgaria pentru o perioadă de 10 ani, începând cu 1 ianuarie a anului următor anului apariției. a raportului juridic respectiv, în temeiul art. 12, alin. 1, punctul 2 din Legea contabilității. După expirarea perioadei de stocare și cu condiția să nu existe documente care să fie transferate la Arhivele Statului, toți purtătorii de date din registru vor fi distruși printr-o metodă adecvată, incl. și ștergeți copiile de rezervă electronice.
(3) Datele cu caracter personal prevăzute la art. 6 alin. 3 (cu excepția adresei IP) a politicii va fi apelată de utilizatorii înșiși în software-ul special dezvoltat pentru comenzi și va fi stocată pentru termenii, specificați mai jos la art. 9, art. 10 și art. 11 din prezenta politică.
Art. 8. (1) Administratorul atribuie prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul art. 6 alin. 1, articolul 1 până la articolul 5 incl. și punctul 7 din prezenta politică în sub-registrul „Utilizatori sub CPA” al persoanelor desemnate în baza contractului de muncă. Drepturile și obligațiile persoanelor care prelucrează datele sunt stabilite în fișa postului relevant.
(2) Administratorul atribuie prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul art. 6 alin. 1, articolele 1, 3 și 5 pe baza executării unui contract al următoarelor companii, pentru prelucrarea comenzilor de către consumatori, în temeiul contractelor, încheiate între aceștia și Companie: TEODOR LTD cu CUI- 114515613.
(3) Administratorul atribuie prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul art. 6 alin. 1, articolele 1, 3 și 5 pe baza executării unui contract al următoarelor companii, care furnizează servicii de curierat pentru livrarea comenzilor comandate de consumatori, în temeiul contractelor încheiate între aceștia și Companie: • - Pentru expedieri pe teritoriul Romaniei –va fi Firma de Curierat DPD .
(4) La solicitarea informațiilor legate de implementarea unui anumit contract la distanță, accesul la sub-registrul „Utilizatori sub CPA” este oferit managerului Companiei.
(5) Accesul la datele personale ale unei persoane din subregistru „Utilizatori sub CPA” este acordat unui consilier juridic sau unui avocat în legătură cu protecția drepturilor Companiei în cazul unui litigiu între părți și / sau necesitatea consultării.
Artă. 9. (1) La acordul acordat de un consumator în temeiul art. 6 alin. 4 din prezenta Politică, utilizatorii primesc notificări despre promoții, campanii sau vânzări ale anumitor bunuri printr-un buletin informativ primit prin e-mail sau primesc astfel de informații prin telefon, se examinează comportamentul lor pe site și preferințele lor.
(2) Persoanele care prelucrează datele în scopul realizării acțiunilor prevăzute la alin. 1, cu excepția celor indicate la art. 9, 10, 11 și 12 sunt, de asemenea, persoane numite în cadrul unei relații de muncă cu Compania. Drepturile și obligațiile pentru prelucrarea datelor în temeiul tezei anterioare vor fi stabilite în fișele de post ale persoanelor.
Art. 10. (1) Activitățile de marketing legate de analiza comportamentului consumatorului și de publicitate cu acordul dat conform art. 6 alin. 6 din prezenta Politică sunt efectuate și prin prelucrarea datelor care nu permit identificarea unei persoane fizice (de ex. Nume, prenume, număr de telefon, adresă etc.), ci prin activitatea utilizatorului prin browserul respectiv prin așa-numitul. cookie-uri sau bannere publicitare care conțin următoarele informații:
- 1. evenimente legate de activitatea web sait-ului al companiei (număr de pagini vizualizate pe site, produse vizualizate pe site, căutări pe sait-ul companiei);
- 2. informații legate de dispozitivul utilizatorului (tipul dispozitivului, sistemul de operare și versiunea);
- 3. locația aproximativă extrasă din IP adresa.
(2) Activitățile prevăzute la alin. 1 sunt efectuate prin așa-numitele „cookie-uri”, care sunt utilizate de către Companie sau de al treilea –parteneri al Companiei. Cookie-urile sunt pachete mici de informații trimise de pe paginile site-ului web către browserul unui utilizator și stocate pe dispozitivul său.
(3) Compania folosește două tipuri de cookie-uri: necesare și funcționale.
(4) Pentru prelucrarea datelor prevăzute la alin. 1 prin cookie-uri și bannere publicitare, utilizatorul trebuie să își dea consimțământul explicit pentru utilizarea cookie-urilor conform ordinii art. 6 alin. 6 din prezenta politică. Furnizarea sau retragerea consimțământului nu se aplică utilizării cookie-urilor necesare, deoarece fără acestea web sait-ul companiei nu poate funcționa.
Art. 11. Cookie-urile necesare asigură funcționarea sait-ul, oferind posibilitatea de a accesa profilul utilizatorului respectiv pe sait și de a procesa comenzile după cum urmează:
№ pe rand Numele cookie-ului Furnizor Tip Termen de depozitare Locație de depozitare
1 debug teodor.bg HTML Непрекъснат България
2 io teodor.bg HTTP До изтичане на сесията България
3 History.store teodor.bg HTTP До изтичане на сесията България
4 RX_SESS teodor.bg HTTP До изтичане на сесията България
5 __tld__ teodor.bg HTTP До изтичане на сесията България
6 _hjIncludedInSample teodor.bg HTTP Непрекъснат България
7 em_cdn_uid teodor.bg HTTP 1 година България
8 em_p_uid teodor.bg HTTP 1 година България
9 rx_cpl teodor.bg HTTP 9 години България
10 rx_fp teodor.bg HTTP 9 години България
11 rx_sfp teodor.bg HTPP 9 години България
Art. 12. (1) Cookie-urile funcționale permit păstrarea preferințelor utilizatorilor și arată comportamentul utilizatorilor pe sait . Aceste cookie-uri economisesc timp și efort atunci când fac cumpărături pe web sait-ul companiei și sunt stocate temporar pe dispozitivul utilizatorului. Cookie-urile funcționale sunt, de asemenea, utilizate de companie pentru a analiza comportamentul utilizatorilor sait-ul și modul în care utilizatorii îl folosesc. Acest lucru permite Companiei să personalizeze conținutul oferit și să identifice și să elimine rapid diverse probleme.
(2) Cookie-urile funcționale utilizate de Companie - partenerii săi și parteneri din a treia parte cum sunt următoarele:
№ pe rand Numele cookie-ului Furnizor Tip Termen de depozitare Locație de depozitare
1 _ga google-analytics.com HTTP 2 години България
2 _gat google-analytics.com HTTP До изтичане на сесията (1 минута) България
3 _gid google-analytics.com HTTP До изтичане на сесията (1 минута) България
4 ads/conversion/# google.com Pixel С изтичането на сесията САЩ
5 c rubiconproject.com HTTP С изтичането на сесията САЩ
6 collect google-analytics.com Pixel С изтичането на сесията САЩ
7 fr facebook.com HTTP 3 месеца Холандия
8 IDE doubleclick.net HTTP 18 месеца САЩ
9 Impression.php facebook.com Pixel С изтичането на сесията Холандия
10 khaos rubiconproject.com HTTP 1 година САЩ
11 mid instagram.com HTTP 20 години Холандия
12 mp_mixpanel teodor.bg HTTP 1 година България
13 put rubiconproject.com HTTP 29 дни САЩ
14 rpb rubiconproject.com HTTP 29 дни САЩ
15 rpx rubiconproject.com HTTP 29 дни САЩ
16 rur instagram.com HTTP С изтичане на сесията Холандия
17 test_cookie doubleclick.net HTTP С изтичането на сесията САЩ
18 tr facebook.com Pixel С изтичане на сесията Холандия
19 scarab.visitor emarsys.com HTTP 1 година България
20 cdv emarsys.com HTTP 1 година Германия
21 s emarsys HTTP С изтичане на сесията Германия
22 impression.php facebook.com Pixel С изтичане на сесията Холандия
23 wd facebook.com Pixel С изтичане на сесията Холандия
24 dpr facebook.com Pixel С изтичане на сесията Холандия
25 sb facebook.com Pixel 2 години Холандия
26 datr facebook.com Pixel 2 години Холандия
27 reg_fb_ref facebook.com Pixel Непрекъснат Холандия
28 ads/ga-audiences google.com Pixel С изтичане на сесията САЩ
29 ads/user-lists/# google.com Pixel С изтичане на сесията САЩ
30 csrftoken instragram.com HTTP 1 година Холандия
Art. 13. Compania folosește următoarele web sait-uri și cookie-urile acestora, deoarece tipul și numele cookie-urilor și locul și termenul de depozitare al următoarelor părți sunt indicate în tabelele de mai sus:
1. Google Analytics - un serviciu de analiză web oferit de Google LLC., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA, care utilizează cookie-uri stocate pe computerul utilizatorului pentru a permite analiza utilizării sait-ul de către utilizatori. Informațiile despre utilizarea acestui sait, obținute prin cookie-uri, sunt transmise și stocate de Google LLC., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA (procesor de date) pe servere saitului în Statele Unite. Datele care ajung la Google Analytics sunt pseudonime pe platforma electronică a companiei. În virtutea relației sale contractuale cu Google LLC. Compania îl atribuie să utilizeze aceste informații pentru a evalua utilizarea sait-ului, pentru a compila activități web și pentru a oferi operatorului sait-ului alte servicii legate de utilizarea sait-ului și utilizarea internetului către sait-ul companiei. Google LLC. nu va asocia adresa IP trimisă de browserul utilizatorului prin Google Analytics cu alte date stocate de Google LLC. Google LLC prelucrează datele în conformitate cu cerințele legislației aplicabile în UE privind protecția datelor cu caracter personal și acordul „Scutul de confidențialitate în relațiile UE-SUA”.
2. Google AdWords - un serviciu de remarketing și direcționare comportamentală furnizat de Google LLC., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA. Cu acest serviciu, activitatea de publicitate a www.teodor.bg este conectată la rețeaua de publicitate AdWords prin „cookie-uri”. Informațiile despre utilizarea acestui sait, obținute prin cookie-uri, sunt transmise și stocate de Google LLC., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA (procesor de date) pe servere situate în Statele Unite. Google LLC prelucrează datele în conformitate cu cerințele legislației aplicabile în UE privind protecția datelor cu caracter personal și acordul „Scutul de confidențialitate în relațiile UE-SUA”.
3. Facebook și Instagram - această aplicație folosește Social Plugins („Pluginuri”) ale rețelelor sociale facebook.com și instragam.com, care este întreținut de Facebook Inc., Menlo Park, California, SUA. ("Facebook"). Pluginurile sunt recunoscute de logo-urile Facebook („f” alb pe fundal albastru sau „degetul mare ridicat”) sau primesc „Facebook Social Plugin”.
Când un utilizator se conectează la o pagină web, browserul său se va conecta imediat la serverele Facebook. Conținutul acestui plugin va fi transmis direct de pe Facebook către browserul utilizatorului, care îl va lega depagina web sait-ul.
Prin conectarea la aceste pluginuri, Facebook primește informații despre faptul că pagina relevantă a Companiei sau a platformei a fost vizitată. Dacă un utilizator s-a conectat la contul său de Facebook, Facebook poate atribui acea vizită contului său. Dacă un utilizator interacționează cu aceste pluginuri (de exemplu, faceți clic pe butonul „Apreciați” sau scrieți un comentariu), informațiile relevante vor fi transferate imediat din browserul său pe Facebook și vor fi salvate acolo. Dacă utilizatorul nu este înregistrat pe Facebook, Facebook are în continuare posibilitatea de a-și înțelege adresa IP și de a o salva.
Aceste Plugins Facebook pot fi atașate de operatorii de sait-uri la propriile web sait-uri sau platforme. Cu un singur clic pe aceste Plugins, utilizatorii înregistrați pe Facebook pot lăsa automat un mesaj în profilul lor de Facebook că le plac informațiile de pe linkurile operatorului sait-ului. Plugin-ul conectat la Facebook „comunică” cu Facebook în mod continuu și trimite datele către Facebook când vizitează web sait-ul chiar dacă utilizatorul nu a făcut clic pe Plugins.
Prin așa-numita conexiune iFrame, browserul se încarcă pe lângă pagina lansată și o „pagină suplimentară mai mică în pagină”, care conține Plugin corespunzător. În cazul unui Plugin aparținând Facebook, acest link iFrame sau cod sursă provine în întregime de pe Facebook și nu poate fi controlat sau procesat de către companie.
Acă utilizatorul nu este conectat la Facebook sau nu este deloc înregistrat acolo, i se dă din nou un „cookie” care nu poate fi recunoscut și este valabil doi ani.
Dacă browserul se reconectează ulterior la serverul de rețea socială, cookie-ul este transferat și poate ajuta la crearea unui cont. Pentru utilizatorii care se înregistrează ulterior, este posibil și un link către informațiile conținute în cookie.
Dacă utilizatorul este conectat la sesiunea curentă de pe Facebook, sunt transmise atât informații despre pagină, cât și despre cookie - este posibil ca aceste informații pentru a identifica sesiunea să fie atribuite contului corespunzător.
Pentru informații despre drepturile de confidențialitate și opțiunile de configurare, utilizatorul ar trebui să contacteze Facebook Inc. sau urmați politica de confidențialitate a Facebook la următoarea adresă: https://www.facebook.com/policy.php#http://www.facebook.com/policy.php.
Cu Suplimente, utilizatorul poate bloca Facebook-Social-Plugins pentru browserul dvs., folosind de exemplu „Facebook Blocker”. Facebook Inc. prelucrează datele în conformitate cu cerințele legislației aplicabile în UE privind protecția datelor cu caracter personal și acordul „Scutul de confidențialitate în relațiile UE-SUA”
4. Criteo - serviciu de retargeting, pentru analiza traficului web sait-ului al Companiei și a așa-numitelor tehnologii de redirecționare de la Criteo CIL, 32 Rue Blanche, 75009 Paris, Franța (procesor de date). Această tehnică permite utilizatorilor de internet care s-au arătat deja interesați de magazinul companiei și de produsele sale să primească publicitate adecvată pe sait-urile partenerilor companiei. Utilizarea acestei abordări publicitare se bazează pe tehnologia cookie-urilor și pe analiza comportamentului anterior de utilizare. Această formă de publicitate este complet pseudonimă și nu prelucrează informații de identificare personală. Atunci când utilizați web sait-ul al companiei, cookie-urile anonime sunt localizate în browserele utilizatorilor sau Criteo poate trimite propriile cookie-uri în fișierul cookie al utilizatorilor. Datele utilizatorilor sunt, de asemenea, stocate în cookie-uri după încheierea sesiunii browserului, astfel încât să poată fi recuperate data viitoare când accesează web sait-urile.
5. Doubleclick by Google - un serviciu de remarketing și direcționare comportamentală furnizat de Google LLC., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA. https://www.google.de/intl/en/policies/technologies/ads/ Cu acest serviciu, activitatea publicitară a www.teodor.bg este conectată la rețeaua de publicitate Google Doubleclick prin „cookie-uri”.
6. Google LLC prelucrează datele în conformitate cu cerințele legislației aplicabile în UE privind protecția datelor cu caracter personal și acordul „Scutul de confidențialitate în relațiile UE-SUA”.
III. DREPTURILE SUBIECTELOR DE DATE ȘI PROCEDURA PENTRU EXERCITAREA LOR
Art. 14. Persoanele vizate au următoarele drepturi cu privire la datele lor personale:
- 1. dreptul de acces;
- 2. dreptul de corecţie;
- 3. dreptul la portabilitatea datelor;
- 4. dreptul de a fi șters („dreptul de a fi uitat”);
- 5. dreptul de a solicita o restricție privind prelucrarea;
- 6. dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal;
- 7. dreptul subiectului de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată care implică profilarea
Art. 15. (1) Orice persoană fizică supusă datelor cu caracter personal are dreptul de a primi informații despre operatorul de date cu caracter personal, precum și despre prelucrarea datelor sale personale. Aceste informații includ:
- 1. datele care identifică operatorul, precum și datele sale de contact, inclusiv datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor;
- 2. scopurile și temeiul juridic al prelucrării;
- 3. destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există;
- 4. intenția operatorului de a transfera date cu caracter personal către a treia parte (acolo unde este cazul);
- 5. perioada de stocare a datelor cu caracter personal;
- 6. existența luării automate a deciziilor, inclusiv profilarea (dacă există);
- 7. informații despre toate drepturile pe care le are subiectul;
- 8. dreptul de a face apel la autoritatea de supraveghere.
(2) Informațiile prevăzute la alin. 1 nu va fi furnizat dacă persoana vizată o are deja.
(3) La depunerea unei cereri de informații de către o persoană vizată prin ordinul alin. 1, Compania împreună cu responsabilul cu protecția datelor în temeiul art. 23 din Politică efectuează verificarea necesară și oferă un răspuns cu informațiile solicitate în termen de 14 (paisprezece) zile, dar nu mai târziu de 30 (treizeci) de zile de la data primirii cererii. Dacă este necesar, această perioadă poate fi prelungită cu încă două luni, luând în considerare complexitatea și numărul de cereri de la o anumită persoană. Compania va informa persoana cu privire la o astfel de prelungire în termen de o lună de la primirea cererii, indicând motivele întârzierii. Cererea conține identificarea persoanei (trei nume și cod PIN pentru cetățenii bulgari și pentru toate celelalte persoane - cetățeni ai altor state membre ale UE - nume și data nașterii), descrierea cererii, forma preferată de acordare a accesului la date cu caracter personal, semnătură , data, adresa de e-mail, adresa de corespondență și procura atunci când cererea este depusă de o persoană autorizată. Compania nu este obligată să răspundă la o cerere dacă nu este în măsură să identifice persoana vizată. Solicitarea este înscrisă în registrul general de intrare al Companiei și poate fi trimisă în unul din următoarele moduri: a) electronic la următorul e-mail: [email protected], b) la fața locului în biroul Companiei, situat în Pleven Cartier rezidențial Storgozia înfata blocului 15 sau c) prin poștă la adresa conducerii companiei: 5800 Pleven, cartier rezidențial Storgozia înfata blocului 15 - TEODOR.
(4) Informațiile prevăzute la alin. 1 va fi furnizat gratuit unei persoane într-un singur exemplar. Pentru copii suplimentare solicitate de persoana vizată sau în caz de solicitări excesive ale subiectului, în special datorită repetabilității sale, Compania poate percepe o taxă rezonabilă în cuantumul costurilor administrative suportate.
(5) Atunci când furnizează o copie a datelor cu caracter personal, Compania nu poate divulga următoarele categorii de date:
- 1. date cu caracter personal ale unor a treia parte , cu excepția cazului în care aceștia au fost de acord în mod expres cu acest lucru;
- 2. date care constituie un secret comercial, proprietate intelectuală sau informații confidențiale;
- 3. alte informații protejate conform legislației aplicabile.
(6) Validitatea și excesivitatea unei cereri sunt evaluate separat pentru fiecare caz de către Companie.
(7) În cazul refuzului de a oferi acces la datele cu caracter personal, Compania justifică refuzul acestuia și informează persoana vizată cu privire la dreptul său de a depune o reclamație la autoritatea de supraveghere.
Art. 16. (1) Persoanele vizate pot solicita corectarea datelor lor personale prelucrate de Companie în cazul în care acestea din urmă sunt inexacte sau incomplete.
(2) La satisfacerea unei cereri de corectare a datelor cu caracter personal, Compania va notifica destinatarilor datele cărora le-au fost dezvăluite.
(3) Dreptul prevăzut la alin. 1 se exercită făcând o cerere prin ordinul art. 15, alin. 3 din Politică.
Art. 17. (1) Fiecare persoana fizica este supus datelor cu caracter personal are dreptul de a solicita ștergerea datelor sale, așa-numitele „Dreptul de a fi uitat” dacă este îndeplinită una dintre următoarele condiții:
- 1. datele personale ale persoanei nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;
- 2. persoana vizată își retrage consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor și nu are altă bază legală pentru prelucrare;
- 3. persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legale pentru ca prelucrarea să aibă prioritate;
- 4. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
- 5. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală prevăzută de legislația UE sau de legislația unui stat membru care se aplică operatorului;
- 6. datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferta de servicii ale societății informaționale pentru copii și consimțământul a fost dat de către purtătorul responsabilității părintești pentru copil.
(2) Dreptul prevăzut la alin. 1 se exercită prin depunerea unei cereri prin ordinul art. 15, alin. 3.
Art. 18. (1) Orice persoană fizică supusă datelor cu caracter personal are dreptul de a restricționa prelucrarea datelor sale personale de către operator, dar în acest scop sunt necesare condiții specifice, inclusiv:
- 1. precizia datelor cu caracter personal este contestată de persoana vizată;
- 2. prelucrarea este ilegală, dar persoana vizată nu dorește ștergerea datelor cu caracter personal, ci necesită în schimb restricționarea utilizării acestora;
- 3. operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată le cere pentru stabilirea, exercitarea sau protecția revendicărilor legale;
- 4. persoana vizată s-a opus prelucrării în așteptarea verificării dacă temeiurile legale ale operatorului au prioritate asupra intereselor persoanei vizate.
(2) În cazurile prevăzute la alin. 1, punctul 1, restricționarea prelucrării va fi pentru un termen, care permite administratorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal.
(3) Dreptul prevăzut la alin. 1 se exercită prin depunerea unei cereri prin ordinul art. 15, alin. 3.
Art.19. (1) Orice persoană care face obiectul datelor cu caracter personal va avea dreptul să primească datele cu caracter personal care îl privesc și pe care le-a furnizat unui operator într-un format structurat, utilizat pe scară largă și care poate fi citit de mașină și va avea dreptul să transfere aceste date către un alt operator fără obstacole. de către operatorul căruia îi sunt furnizate datele cu caracter personal, atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământ sau o obligație contractuală și prelucrarea se efectuează în mod automat.
(2) Atunci când își exercită dreptul la portabilitatea datelor, persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a primi transferuri directe de date cu caracter personal de la un operator la altul, atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
(3) Dreptul prevăzut la alin. 1 se exercită prin depunerea unei cereri prin ordinul art. 15, alin. 3.
Art.20. (1) Persoana vizată are dreptul să se opună prelucrării datelor sale personale de către Companie dacă datele sunt prelucrate din unul dintre următoarele motive:
- 1. prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini de interes public sau în exercitarea competențelor oficiale, care au fost acordate administratorului;
- 2. prelucrarea este necesară în scopuri legate de interesele legitime ale Companiei sau ale unei a treia părte;
- 3. prelucrarea datelor include profilarea.
(2) Operatorul încetează prelucrarea datelor cu caracter personal, cu excepția cazului în care dovedește că există temeiuri legale convingătoare pentru continuarea acesteia, care au prioritate asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau protecția revendicărilor legale.
Art.21. (1) Orice persoană fizică supusă datelor cu caracter personal are dreptul de a fi notificată, iar Compania este obligată să notifice subiectul în cazul încălcării securității datelor sale personale și atunci când este probabil ca această încălcare să prezinte un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanei vizate.
(2) Notificarea prevăzută la alin. 1 se efectuează fără întârzieri nejustificate după descoperirea sa și conține o descriere a naturii încălcării datelor cu caracter personal, indicând natura încălcării, numele și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor, consecințele încălcării și acțiunile întreprinse. măsurile companiei pentru a face față încălcării și pentru a reduce orice efecte adverse.