Termeni generali

Acești termeni și condiții generale guvernează relația dintre TEODOR Ltd., denumită în continuare „comerciant”, pe de o parte, și utilizatorii sait-urilor și serviciilor situate pe web sait-ul http://www.teodor.bg, denumit în continuare „ utilizatorii, pe de altă parte.

TEODOR Ltd. este o companie înregistrată în temeiul dreptului comercial al Republicii Bulgaria cu adresa si CUI - 114515613, adresa este an Sofia 1618 Regiunea Vitosha Str. Legiunii Bulgară 31, etajul 4, ap. 18, adresa de e-mail [email protected], telefon 0878 850 778

Vă rugăm să citiți integral Termenii și condițiile generale publicate înainte de a utiliza informațiile și serviciile comerciale oferite pe site (denumite în continuare Servicii).

Acest document conține informații despre activitățile TEODOR Ltd. și condițiile generale de utilizare a serviciilor furnizate de TEODOR Ltd., care reglementează relația dintre noi și fiecare dintre utilizatorii noștri.

Confirmarea Termenilor și Condițiilor Generale este o condiție necesară și obligatorie pentru încheierea contractului între Utilizator și Comerciant.

Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor Generale, Utilizatorul este de acord să prelucreze datele sale personale pe baza contractului încheiat între el și Comerciant.

Definiții

În sensul acestor termeni și condiții generale, următorii termeni se înțeleg după cum urmează:

Saitul - http://www.teodor.bg și toate subpaginile sale.

Consumator - orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau utilizează servicii care nu sunt destinate activității comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, ca parte la un contract în temeiul prezentei legi, acționează în afara activității sale comerciale sau profesionale.

Termeni și condiții generale - acești termeni și condiții generale, care includ termenii de utilizare, cookie-urile, regulile de înregistrare și livrare, soluționarea voluntară a litigiilor, renunțarea la contract și formularele de schimb și orice alte informații relevante din punct de vedere legal disponibile pe sait.

Date personale - informații despre o persoană care dezvăluie identitatea sa fizică, psihologică, mentală, familială, economică, culturală , socială sau identitate publică.

Mărfuri - bunuri corporale mobile, cu excepția articolelor vândute în executare obligatorie sau prin alte măsuri de către organisme autorizate prin lege, precum și a articolelor abandonate sau confiscate în favoarea statului, anunțate spre vânzare de către organele statului. Mărfurile sunt, de asemenea, apă, gaz și electricitate, atunci când sunt oferite spre vânzare, ambalate în cantități limitate sau în anumite cantități

Contract de vânzare - un contract în baza căruia comerciantul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra bunurilor către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul pentru acestea, inclusiv contracte care au ca obiect atât bunuri, cât și servicii.

Procedura de soluționare alternativă a litigiilor consumatorilor - o procedură de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor, care îndeplinește cerințele acestei legi și desfășurată de un organ pentru soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor.

Servicii furnizate

  1. Pe sait, utilizatorii au posibilitatea de a încheia contracte de vânzare a bunurilor oferite de comerciant.

Ordin

  1. Utilizatorii folosesc interfața wab sait-ul pentru a încheia contracte cu comerciantul pentru bunurile oferite.

2.1. Contractul de cumpărare și vânzare a bunurilor este considerat încheiat din momentul confirmării comenzii de către Comerciant

2.2. În absența stocului unui produs, Comerciantul își rezervă dreptul de a refuza comanda.

2.3. După selectarea unuia sau mai multor bunuri oferite pe sait-ul comerciantului, utilizatorul trebuie să le adauge pe lista sa de bunuri de achiziționat.

2.4. Este necesar ca Utilizatorul să furnizeze date pentru livrare și să aleagă o metodă și un moment de plată a prețului, după care să confirme comanda prin interfața sait-ului.

2.5. La plasarea unei comenzi, Utilizatorul primește un e-mail de confirmare a comenzii sale acceptate.

  1. Comerciantul are dreptul de a refuza încheierea unui contract cu un Utilizator inecorect.

3.1. Comerciantul are dreptul de a trata Utilizatorul ca fiind incorect în cazurile în care:

  1. există nerespectarea de către Utilizator a Termenilor și Condițiilor Generale;
  2. a fost stabilită o atitudine incorectă, arogantă sau grosolană față de reprezentanții comerciantului;
  3. au fost stabilite abuzuri sistematice de către Utilizator împotriva Comerciantului.

Prețuri

  1. Prețurile bunurilor oferite sunt cele indicate pe sait-ul comerciantului în momentul plasării comenzii, cu excepția cazurilor de eroare evidentă.

4.1. Prețurile bunurilor includ TVA, în cazurile în care se preconizează taxarea acestuia.

  1. Comerciantul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment și fără notificare prețurile bunurilor oferite pe sait, iar aceste modificări nu vor afecta comenzile deja plasate.
  2. Comerciantul poate oferi reduceri pentru bunurile oferite pe sait în conformitate cu legea bulgară și normele stabilite de comerciant. Regulile aplicabile acestor reduceri sunt disponibile la locul unde este afișată reducerea.

6.1. Diferite tipuri de reduceri nu pot fi combinate atunci când comandați și achiziționați același produs.

Plată

  1. Atunci când Utilizatorul returnează un produs cu dreptul la rambursarea sumei plătite din orice motiv, prețul supus rambursării este redus cu valoarea reducerii aplicate produsului și numai suma plătită efectiv este rambursabilă.
  2. Utilizatorul poate plăti prețul bunurilor comandate folosind una dintre opțiunile enumerate pe web sait. Plata este posibilă pe sait sa se faca prin următoarele metode:
  • Plata la livrare
  • transfer bancar
  • prin card de credit sau de debit
  • prin sistemul de plăți EasyPay
  1. Dacă Utilizatorul alege opțiunea de livrare prin curier și ramburs, el trebuie să plătească prețul articolelor comandate împreună cu prețul livrării către curier la primirea mărfii.
  2. Dacă Utilizatorul alege o metodă de plată,Implicând a trei parte ca furnizor de servicii de plată, Utilizatorul poate fi obligat de termenii și condițiile și / sau taxele unui astfel de a treia parte.
  3. Comerciantul nu este răspunzător dacă o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată de a treia parte nu este disponibilă sau nu funcționează în alt mod din motive care nu pot fi atribuite comerciantului.

Retragerea din contract și înlocuirea

  1. Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a indica un motiv, fără a plăti despăgubiri sau penalități în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către Utilizator sau de a treia parte.
  2. Pentru a-și exercita dreptul în temeiul acestei clauze, Utilizatorul trebuie să notifice fără echivoc comerciantului decizia sa de a se retrage din contract, individualizând bunurile pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii și livrării, inclusiv, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, datele persoanei care a efectuat comanda, datele persoanei care a acceptat livrarea și data livrării.
  3. Comerciantul publică pe sait-ul său un formular pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.
  4. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Comerciantul oferă utilizatorului opțiunea de a completa și trimite electronic prin intermediul web sait-ului formularul standard de retragere sau altă cerere fără ambiguități. În aceste cazuri, Comerciantul trebuie să trimită imediat consumatorului o confirmare de primire a refuzului său pe un suport durabil.
  5. Utilizatorul este obligat să returneze bunurile pe cheltuiala proprie împreună cu chitanța și factura, dacă există, predându-le Comerciantului sau unei persoane autorizate, în termen de 14 zile de la data la care Utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere. din contract.
  6. La returnare, bunurile trebuie să fie în ambalajul lor original, fără urme de utilizare sau denaturarea aspectului comercial.
  7. Comerciantul are dreptul să amâne rambursarea până la returnarea mărfurilor sau până la furnizarea dovezii că bunurile au fost returnate, în funcție de care dintre cele două evenimente au avut loc anterior.
  8. În cazul în care Utilizatorul nu își îndeplinește obligația de a returna bunurile fără a notifica Comerciantul despre întârziere și fără a oferi un motiv valid pentru aceasta, se consideră că și-a retras declarația de a exercita retragerea din contract.
  9. Când în legătură cu executarea contractului, Comerciantul a suportat costuri și Utilizatorul se retrage din contract, Comerciantul are dreptul să rețină suma relevantă pentru costurile suportate sau să solicite plata acestora.

    21. Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract dacă subiectul acestuia este:

  • pentru furnizarea de bunuri, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, care nu poate fi controlat de comerciant și care poate apărea în perioada de exercitare a dreptului de retragere, inclusiv furnizarea de băuturi alcoolice, al căror preț este convenit din contractul de vânzare, caz în care livrarea se poate face nu mai devreme de 30 de zile
  1. Comerciantul rambursează Utilizatorului prețul plătit de acesta pentru bunurile returnate în termen de 14 zile lucrătoare.

 

Garanții și reclamații

  1. Consumatorul are dreptul de a pretinde orice discrepanță a bunurilor sau serviciilor cu cele convenite / comandate, când după livrare se constată discrepanțe cu contractul de vânzare.
  2. Orice neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare care are loc în termen de 6 luni de la livrarea bunurilor se consideră că a existat în momentul livrării, cu excepția cazului în care se dovedește că neconformitatea se datorează naturii bunurilor sau naturii discrepanța.

   25. Consumatorul nu poate contesta neconformitatea bunului de consum cu contractul de vânzare în cazul în care:

  • în momentul încheierii contractului, știa sau nu ar fi putut fi conștient de neconformitate;
  •  nerespectarea se datorează materialelor furnizate de utilizator

 

  1. Consumatorul are dreptul să depună o cerere pentru produs sau serviciu, indiferent dacă producătorul sau comerciantul a oferit o garanție comercială pentru produs sau serviciu.
  2. Atunci când satisfacerea revendicării se face prin înlocuirea mărfii cu alta, în conformitate cu acordul, Comerciantul va păstra condițiile de garanție inițiale ale consumatorului.
  3. La depunerea unei reclamații, consumatorul poate solicita o rambursare a sumei plătite, pentru a înlocui bunurile cu altele, corespunzătoare celor convenite sau pentru a deduce din preț.
  4. Reclamația este depusă oral pe numărul de telefon indicat de comerciant sau în scris prin e-mailul specificat, prin poștă sau trimis la adresa companiei. Comerciantul oferă acces la un formular de reclamație de pe sait-ul său.
  5. Când depune o reclamație, utilizatorul indică subiectul reclamației, modalitatea sa preferată de a satisface reclamația, respectiv suma sumei solicitate, precum și adresa, telefonul și e-mailul de contact.
  6. Atunci când depune o reclamație, consumatorul trebuie să atașeze și documentele pe care se bazează reclamația, și anume:
  • chitanță sau factură;
  • protocoale, acte sau alte documente care stabilesc neconformitatea mărfurilor cu cele convenite;
  • alte documente care stabilesc creanța pe motive și mărimea.
  1. Plângerea unui produs de consum poate fi depusă până la doi ani de la livrarea produsului, dar nu mai târziu de două luni de la stabilirea nerespectării acordului.
  2. Perioada încetează să mai curgă în timpul necesar pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului.
  3. În cazul în care Comerciantul a furnizat o garanție comercială pentru bunuri și durata garanției este mai mare decât condițiile de depunere a cererii în temeiul alin. 1, cererea poate fi depusă până la expirarea termenului garanției comerciale.
  4. Depunerea unei reclamații nu este un obstacol în calea depunerii unei reclamații.
  5. Comerciantul menține un registru al creanțelor. Un document este trimis Utilizatorului pe e-mailul specificat de acesta, în care sunt indicate numărul cererii din registru și tipul mărfurilor.
  6. Când Comerciantul satisface creanța, eliberează un act în acest sens, care este întocmit în două exemplare și furnizează în mod obligatoriu un exemplar utilizatorului.
  7. În cazul unei reclamații justificate, Comerciantul va aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare în termen de o lună de la depunerea reclamației de către Utilizator.

38.1. În cazul în care bunurile nu sunt reparate după expirarea termenului prevăzut la paragraful anterior, Consumatorul are dreptul să anuleze contractul și să i se restituie suma plătită sau să solicite o reducere a prețului bunurilor de consum în temeiul art. 114 din CPA.

38.2. Aducerea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru Utilizator. Nu datorează costuri pentru transportul de bunuri de consum sau pentru materiale și forță de muncă legate de repararea acestuia și nu suferă inconveniente semnificative.

  1. În cazul nerespectării bunurilor de consum cu contractul de vânzare și atunci când Utilizatorul nu este mulțumit de soluționarea reclamației, acesta are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni:
  • anularea contractului și rambursarea sumei plătite de acesta
  • Reducere de preț.

   40. Consumatorul nu poate solicita o rambursare sau o reducere a prețului bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu unul nou sau să repare bunurile în termen de o lună de la reclamația consumatorului.
   41.Comerciantul este obligat să satisfacă o cerere de anulare a contractului și să restituie suma plătită de consumator, atunci când după satisfacerea a trei reclamații ale consumatorului prin repararea aceluiași produs, în perioada de garanție, apare o apariție ulterioară a neconformității. a bunurilor cu contractul de vânzare.
   42. Consumatorul nu poate pretinde anularea contractului dacă nerespectarea bunurilor de consum cu contractul este nesemnificativă.


Proprietate intelectuală

  1. Drepturile de proprietate intelectuală asupra tuturor materialelor și resurselor situate pe sait-ul comerciantului (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în temeiul Legii drepturilor de autor și a drepturilor conexe, aparțin comerciantului sau persoanei desemnate care a transferat dreptul de a folosi comerciantul. și nu pot fi utilizate cu încălcarea legislației aplicabile.
  2. Atunci când copiază sau reproduce informații dincolo de ceea ce este permis, precum și orice altă încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală asupra resurselor comerciantului, comerciantul are dreptul de a cere despăgubiri pentru daunele directe și indirecte în totalitate.
  3. Cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres, Utilizatorul nu poate reproduce, modifica, șterge, publica, distribui și dezvălui resursele de informații publicate pe sait-ul comerciantului.
  4. Comerciantul se angajează să aibă grija cuvenită pentru a oferi Utilizatorului posibilitatea de acces normal la serviciile furnizate.
  5. Comerciantul își rezervă dreptul de a suspenda accesul la serviciile furnizate. Comerciantul are dreptul, dar nu și obligația, la discreția sa, de a șterge resursele de informații și materialele publicate pe sait-ul său.

Rezilierea și anularea contractului

  1. Comerciantul are dreptul, la discreția sa, fără a notifica notificarea de a rezilia contractul unilateral, dacă constată că serviciile furnizate sunt utilizate cu încălcarea acestor condiții generale, a legislației Republicii Romane și a normelor morale general acceptate.
  2. Cu excepția cazurilor prevăzute în acești Termeni și Condiții Generale, contractul dintre părți este reziliat la încetarea activității comerciantului sau la încetarea întreținerii web sait-ului său.
  3. În plus față de cazurile de mai sus, oricare dintre părți poate rezilia prezentul acord, notificând celeilalte părți o săptămână în caz de neîndeplinire a obligațiilor care îi revin în temeiul acordului.
  4. Forma scrisă a contractului este considerată respectată prin trimiterea unui e-mail, apăsarea unui buton electronic pe o pagină cu conținut completat sau selectat de Utilizator sau marcarea într-un câmp (caseta de selectare) de pe site etc. similar în măsura în care afirmația este înregistrată tehnic într-un mod care permite reproducerea acesteia.

    Clauza de salvare

  5. Părțile declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele acestor Termeni și condiții generale se dovedesc a fi nevalide, acest lucru nu va invalida întregul contract sau alte părți ale acestuia. Clauza nevalidă va fi înlocuită de normele obligatorii ale legii sau de practica stabilită.

    Modificarea condițiilor generale

  6. Comerciantul se obligă să notifice Utilizatorii cu privire la orice modificare a acestor termeni și condiții generale în termen de 7 zile de la apariția acestei circumstanțe la adresa de e-mail specificată de Utilizator.

  7. Atunci când nu este de acord cu modificările condițiilor generale, Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a-și expune un motiv și fără a plăti despăgubiri sau penalități. Pentru a exercita acest drept, Utilizatorul trebuie să notifice comerciantul în termen de o lună de la primirea notificării conform articolului anterior.

  8. În cazul în care Utilizatorul nu își exercită dreptul de a se retrage din contract în modul prescris în acești termeni și condiții generale, se consideră că modificarea este acceptată de Utilizator fără obiecții.

    Dreptul aplicabil

  9. Prevederile legislației actuale ale Republicii Romaniei se vor aplica tuturor problemelor care nu sunt soluționate de acești Termeni și condiții generale.