Intrebări frecvente

Cum sa fac o comandă?

1. Selectați Produs..

2. Marcați dimensiunea adecvată.

3. Selectați opțiunea Adăuga an coș.

4. Vi se va afișa un buton pentru a vă duce la coș, unde veți vedea informații despre comandă. În câmpul Cod promoțional puteți introduce un cod și puteți profita de o reducere.

5. Completați datele dvs. personale

6. Alegeți o metodă de livrare și plată

7. Asigurați-vă că citiți Termenii de utilizare a sait-ului și politica de confidențialitate. Apoi, tot ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Trimite comanda.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pot plasa o comandă fără înregistrare?

Nu este nevoie să aveți un cont pentru a plasa o comandă pe sait-ul nostru. De asemenea, puteți plasa o comandă prin telefon. Cu toate acestea, dacă aveți o înregistrare, veți putea urmări istoricul comenzilor dvs., precum și starea în timp real.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Care este timpul de livrare a bunurilor comandate?

Termenul pentru executarea unei comenzi este de la 3 la 5 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care articolul dorit trebuie transferat din magazinele nostre. În astfel de cazuri comanda este livrată în termen de 7 zile lucrătoare. Termenii de livrare încep să curgă la 24 de ore de la data cumpărării (în zile lucrătoare). Zilele lucrătoare sunt considerate zilele de luni până vineri, care nu sunt sărbători. Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale sunt excluse din termenele de livrare. Se iau în considerare sărbătorile naționale, regionale și locale de pe teritoriul Romaniei. În timpul reducerilor, promoțiile speciale și alte livrări pot fi amânate cu 48 de ore (zile lucrătoare). Întârzierile de livrare pot apărea din mai multe motive, cum ar fi un interes imens pentru o campanie, circumstanțe neprevăzute, necesitatea unui transfer etc. Dacă nu apar circumstanțe, vă vom trimite comanda în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Articolele oferite pe acest web - sait sunt destinate expedierii și livrării numai în Bulgaria.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Procesul de returnare

Puteți returna un produs în termen de 14 zile de la data primirii. Hainele trebuie să fie în stare excelentă (neutilizate și spălate, cu etichete interne și externe conservate și fără reparații și să fie însoțite de bonul de primire corespunzător. TEODOR Ltd. își rezervă dreptul de a refuza returnările în afara termenului limită, dacă hainele nu sunt în starea în care au fost trimise și / sau nu îndeplinesc condițiile noastre de returnare. Putem reține o rambursare până când primim bunurile sau până când furnizați dovada returnării.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cum fac o cerere pentru un produs achiziționat?

Puteți face o reclamație completând Formularul atașat pentru exercitarea dreptului de anulare a comenzilor online, apoi comandați un curier DPD și utilizați Voucherul de retur atașat expedierii.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Modalități de plată

Oferim următoarele metode de plată:

- Prin ramburs.

- Prin transfer bancar: cont IBAN:BG91UNCR70001524008694, Destinatar: TEODOR LTD , Subiect: Număr comandă.

- Чрез Epay/Bpay

- Plata cu cardul
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Preturi de livrare

Prețul pentru livrarea comenzilor peste 99,99 LEI este gratuit. Prețul pentru livrarea comenzilor sub 99,99 LEI este de 15 LEI .